Skip to main content

Værkfører

Vi søger en dygtig og erfaren værkfører til at fastholde og sikre kvalitetsarbejde og høj kundetilfredshed sammen med os - på mærkerne Peugeot, Citroën, Fiat, Voyah & Hongqi

Vi søger en kvalificeret og erfaren værkfører til vores team i kundemodtagelsen. Kundemodtagelsen for værkstedet består i dag af en værkfører, en værkførerassistent, en eftermarkedselev, en garantiansvarlig & eftermarkedschef samt en CSI/kunde-ansvarlig. Derudover har vi vores gode reservedelsteam. Vi ønsker til hver en tid at kunne levere den optimale service til vores kunder samt internt til produktionen, dvs. kort reaktionstid i en branche, hvor tingene går stærkt, og hvor kvalitet og høj kundetilfredshed er af afgørende betydning for forretningen. 

Vi tilbyder en spændende og alsidig stilling i et professionelt arbejdsmiljø med 34 ansatte, hvor det kræver et roligt men skarpt sind og overblik at håndtere de mange bolde, der er i luften, hvor højt tempo og god service jongleres effektivt og struktureret. Derudover tør vi godt sige, at vi er nogle af de bedste i markedet, hvad angår digitalisering. Vores drift er bygget op omkring digitale arbejdsgange, herunder digitale arbejdskort, videogennemgange for salg af ydelser til kunder samt digital dokumentation på vores værksted.

Stillingen er en fuldtidsstilling og kræver en fleksibel indstilling til arbejdstid inden for tidsrummet 7-17, hvor åbne- og lukkevagter fordeles på skift i teamet.

Ønsker du kundekontakt og samtidig godt samarbejde og engagerede kollegaer, er stillingen helt sikkert noget for dig!

Arbejdsopgaver:

  • Kundemodtagelse/udlevering med gennemgang af ordre/faktura og øvrig væsentlig kommunikation til kunden, for kundens fremtidig sikkerhed ved kørsel og for det gode købmandskab
  • Arbejde med digital kommunikation mod vores kunder med bl.a. videocheck
  • Telefonbetjening og opfølgning på kundeemner efter serviceudsendelser samt indgående kundehenvendelser
  • Indskrivning af værkstedskunder med præcision for øje og forventningsafstemning med kunden
  • Fakturering - samt efterfølgende opfølgning på værkstedsbesøg, hvor det giver god mening og betydning for kunden
  • Generel sikring af god service ved brug af sund fornuft - og kvalitet for vores kunder i samarbejde med teamet efter vores høje kvalitetsstandarder
  • Øvrige daglige opgaver i vores eftermarked samt backup-funktioner ved ferie og spidsbelastninger

Dine personlige og faglige kvalifikationer:

  • Struktureret og ordensmenneske
  • Stærke kommunikative evner og besiddelse af god empati og forståelse af kundernes behov og ønsker
  • Positiv, serviceminded og har nemt ved at omgås andre mennesker
  • Kan håndtere og koordinere mange bolde i luften
  • Erfaring som værkfører, hvor kendskab til vores mærker (Peugeot, Citroën og Fiat) bliver foretrukket samt uddannelse som mekaniker, men det er ikke et krav
  • Du har et gyldigt kørekort, og du behersker dansk i skrift og tale

Du er desuden ambitiøs, indstillet på at arbejde effektivt og trives i en virksomhed, hvor opgaverne er mange og varierende. Ved ferie og andre spidsbelastninger falder det dig naturligt at yde en ekstra indsats for at få dagligdagen til at glide problemfrit - med andre ord er du fleksibel og hjælpsom - og du vil bidrage virksomheden med godt humør og stor interesse for husets opgaver.

Løn tilbydes efter kvalifikationer. Der er pensionsordning samt mulighed for efteruddannelse.

Om os

Bilhuset Køge A/S er det komplette bilhus. Vi tilbyder fremtidens løsninger inden for mobilitet & mobilitetsservices. Vi er en kundeorienteret organisation, hvis vision er at styrke relationen til vores kunder via fortsat udvikling af den digitale kunderejse samt en stærk og bæredygtig forretningsstrategi- & plan. Vi ønsker at være forankret lokalt i det markedsområde, som vi er tildelt, og vi vil fastholde og udvikle vores medarbejdere gennem uddannelse & ansvar.

Vores grønne profil

Vi arbejder med god ledelse på mange fronter, bl.a. omsætter vi gode intentioner til operationelle handlinger, vilkår og muligheder for vores kunder, vores medarbejdere og for fremtiden inden for den grønne omstilling, og vi vil fortsætte med at fokusere vores grønne kræfter, og har en ambition og et ønske om altid at være på forkant i vores branche inden for mulige klima løsninger.

Vi arbejder med bæredygtigt grundlag gennem vores ejendoms- og infrastruktur, bl.a. med fjernvarme, som vi netop er overgået til, og vores lyskilder er LED med automatiseret lys- og adfærdsregulering, hvor 40% af elektriciteten er dækket via solceller, og hvor vi øger antallet af solceller yderligere, så vores kunder og vores egne biler kan få maksimeret grøn strøm i forbindelse med salgsorganisations omstilling til grønne biler.
Vi har derudover stort fokus på korrekt miljøhåndtering af affald, og optimerer faciliteter og adfærd i organisationen, således vi arbejder med høj kvalitet med hensyn til miljøet, og vi vil løbende stille os selv nye mål og foretage investeringer, der er med til at sikre os en grønnere fremtid.

Interesseret?

Kontakt eftermarkedschef Randi Linea Friis ved evt. spørgsmål til stillingsannoncen. Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Ansættelsesstart snarest muligt, men vi venter også gerne på den helt rette kandidat.

Vi ser frem til at høre fra dig

Vi afholder løbende samtaler indtil den rigtige kandidat er fundet.

 

De bedste hilser

Bilhuset Køge A/S